در کارگروه اقتصادی دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تهران، با موافقت و تصویب اعضا مقرر شد: طرح مطالعاتی استقرار واحدهای گلخانه‌ای در دوطرف مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)تا ورودی شهر تهران با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی استان و معاونت املاک ومستغلات آستان مقدس حرم امام خمینی (ره)و با همکاری بخش خصوصی آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، همچنین در راستای توسعه صنعت گردشگری در شهر واستان تهران مقرر شد کار طرح مطالعاتی دو روستای هاجر آباد و همه سین در بخش های آفتاب و کن و همچنین دو منطقه مسگرآباد و سرخه حصار در شهر تهران به عنوان مناطق هدف گردشگری آغاز شود.
در ادامه کارگروه اقتصادی و در راستای ایجاد بانک جامع اطلاعاتی از صنایع مستقر در شهرستان تهران به پیشنهاد رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مقرر شد در صورت ارائه طرح مذکور از سوی این سازمان به دبیرخانه شورا با اعتباری مصوب ظرف مدت ۳ماه این طرح ارائه شود.
همچنین با تصویب و موافقت اعضا مقرر شد سازمان صنعت،معدن وتجارت استان ظرف مدت ۶ماه نسبت به تدوین وارائه طرح جامع ایمن سازی بازارهای شهر تهران و تجریش اقدام کند.

کد خبر: ۲۱۲۶۹۹۴