استاندار خراسان جنوبی، گفت: ۳۰ هکتار از ظرفیت نهضت گلخانه‌ای استان با مدیریت و هماهنگی بسیج سازندگی به کشت علوفه هیدروپونیک اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» امروز (۲۲ اردیبهشت) در جلسه کارگروه استانی هماهنگی، پشتیبانی و نظارت بر برنامه های بسیج سازندگی با اشاره به اقدامات جهادی بسیج سازندگی در سطح استان گفت: با اجرای تمام طرح ها و پروژه هایی که به لحاظ فنی و تخصصی و مواد قانونی امکان ترک تشریفات دارند، موافق هستیم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: استفاده از تمام ظرفیت های قانونی بودجه با رعایت صرف و صلاح استان به لحاظ کاهش هزینه ها و زمان باید مدنظر قرار گیرد.

ملانوری با اشاره به استفاده از ظرفیت ماشین آلات و تجهیزات در کمک به اجرای پروژه های بسیج سازندگی، ادامه داد: با اختصاص اعتبار طلب ۲ میلیارد تومانی بسیج سازندگی در بحث پروژه های گذشته پرداخت خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه امسال نیز دستگاه های اجرایی پروژه هایی که قابلیت واگذاری  به بسیج سازندگی را دارند انجام خواهند داد، گفت: جلسات کارگروه استانی هماهنگی، پشتیبانی و نظارت بر برنامه های بسیج سازندگی هر سه ماه برگزار می شود.

ملانوری با بیان اینکه ۳۰ هکتار از ظرفیت نهضت گلخانه ای استان با مدیریت و هماهنگی بسیج سازندگی به کشت علوفه هیدروپونیک اختصاص می یابد، افزود: تأمین آب در بخش کشاورزی و دامداری از اولویت های استان است لذا جهاد کشاورزی لیست قنواتی که مرمت آن ضروری است براساس اولویت به دبیرخانه شورای برنامه ریزی ارائه دهد.

شناسه خبر: ۱۰۵۶۰۶۶