معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان عنوان کرد که این دانشگاه به‌منظور افزایش روحیه خودباوری دانشجویان با برگزاری مسابقه و مشارکت در بورسیه‌های دانشجویی مانند بورسیه در مرکز کشت‌بافت و گلخانه به تحقق این امر پرداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از محوری‌ترین و حساس‌ترین معاونت‌های این دانشگاه بوده که علاوه بر ارتباط مستقیم با دانشجویان، فراهم‌کننده امکانات رفاهی و فرهنگی آنان بوده و تصدی سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرای آنها در راستای انجام امور مربوط به دانشجویان اعم از رفاهی، فارغ‌التحصیلی، تسهیلات و امور فرهنگی مربوط را عهده‌دار است.

خبرگزاری آنا در سلسله گفتگوهایی با توجه اهمیت حوزه فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و تأکید معاون جدید بر اصل تمدن‌سازی در دانشگاه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مجموعه فعالیت‌ها، دستاوردها و برنامه‌های پیش روی دانشگاه در شهرهای مختلف کشور را در این حوزه بررسی می‌کند.

حسن تاجیک معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان در هشتمین شماره از این گفتگوها به تشریح فعالیت‌ها، دستاوردها، برنامه‌ها و … حوزه فرهنگی دانشجویی این دانشگاه بر اساس سیاست‌های کلان دانشگاه پرداخته است که باهم این گپ و گفت را پی‌‌می‌گیریم.

تاجیک در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی این دانشگاه اظهار کرد: این دانشگاه برای توسعه فضای معنوی و جذب دل‌های پاک و مستعد دانشجویان اقداماتی از جمله برگزاری  نشست‌ها و جلسات پرسش و پاسخ هنگام نماز ظهر و عصر، اعتکاف دانشجویی، اردوهای جهادی و … انجام داده است.

وی اضافه کرد: به منظور گسترش فضای انقلابی و اهتمام در اجرای راهبردهای تربیتی و فرهنگی جلسات ماهیانه با عنوان اساتید انقلابی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان تصریح کرد: به‌منظور افزایش روحیه خودباوری و شکوفایی بین دانشجویان، این دانشگاه اقدام به برگزاری مسابقات دانشجویی کرده و با مشارکت آنان در بورسیه‌های دانشجویی مانند بورسیه دانشجویان گروه کشاورزی در مرکز کشت بافت و گلخانه این دانشگاه به تحقق این امر پرداخته است.