به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری در جلسه کارگروه کشاورزی در محل جهاد کشاورزی استان زنجان، افزود: در استان زنجان  بیش از ۹۰ واحد گلخانه‌ای وجود دارد و تعداد این گلخانه‌ها طی سال‌های آینده افزایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: استان زنجان زیرساخت لازم برای توسعه کشت گلخانه‌ای را دارد و در راستای رسیدن به هدف تولید محصول سالم گلخانه‌ای، از بخش خصوصی حمایت می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: حوزه کشاورزی  یک ابزار هم در توسعه اقتصاد و اشتغال پایدار در استان زنجان است و  این استان در بحث تولید محصولات گلخانه‌ای در کشور جایگاه بسیار خوبی دارد.

جعفری تأکید کرد: تولید محصولات گلخانه‌ای یک روش نوین است که باعث افزایش کیفیت محصول تولیدی، افزایش صادرات، صرفه‌جویی در مصرف آب، استفاده از اراضی غیرقابل کشت با سیستم هیدرویونیک  می‌شود.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در راستای افزایش اشتغال در استان حمایت لازم از فارغ‌التحصیلان کشاورزی و بانوان را دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان  به زیرساخت‌های توسعه کشت محصولات گلخانه‌ای در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: سازمان جهاد کشاورزی به متقاضیانی که اقدام به کشت محصولات گلخانه‌ای کنند تسهیلات ارائه می‌دهد.

شناسهٔ خبر: ۴۲۲۵۸۵۹