رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: بیشترین تعداد پرونده‌ها در بانک‌های لرستان مربوط به طرح‌های گلخانه‌ای است که مجموعا ۱۳۰ پرونده در این زمینه  به بانک‌ها معرفی شده است.

 گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عبدالرضا بازدار ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در دو هفته قبل جلساتی در زمینه پرداخت تسهیلات با مدیران شعب بانک کشاورزی برگزار شد و مشکلاتی که سبب کندی در روند پرداخت تسهیلات شده‌اند مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه در پرداخت تسهیلات اولویت را به طرح‌های گلخانه‌ای دادیم،بنابراین مقرر شده تا جلسات دیگری نیز برای تسریع در پرداخت تسهیلات به این واحدها برگزار شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: بیشترین تعداد پرونده‌ها در بانک‌ها مربوط به طرح‌های گلخانه‌ای است و مجموعا ۱۳۰ پرونده در این مورد به بانک‌ها معرفی شده است؛ از این ۱۳۰ طرح ۹۰ طرح در دست بررسی بوده و ۲۱ طرح نیز تسهیلات دریافت کردند و مابقی عودت داده شده است.

وی بیان کرد: در شهرستان پلدختر ۶ طرح گلخانه‌ای ۶ میلیاردی معرفی کردیم و در بیشتر شهرستان‌ها نیز طرح‌هایی با اعتبار ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان داریم.

بازدار تصریح کرد: برای تسریع در پرداخت تسهیلات مورد نیاز این طرح‌ها باید جلسات بیشتری برگزار شود تا مشکلات سند و مدرک که سبب کندی شده برطرف شود.