به گزارش فصل اقتصاد به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، آخرین وضعیت توسعه شهرک های کشاورزی و گلخانه‌ها با حضور وزیر جهاد کشاورزی،معاون امور باغبانی،رئیس سازمان امور اراضی کشور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانها، مجری طرح توسعه گلخانه‌ها و اعضای هیأت مدیره شرکت شهرکها مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه، شرکت شهرک های کشاورزی را یک شرکت توسعه‌ای دانست و گفت: این شرکت از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و می تواند بیشتر در حوزه کشاورزی بویژه در توسعه کشت‌های گلخانه‌ای اثر گذار باشد.
محمود حجتی اظهار داشت:در اجرای فعالیت‌ها باید رویکرد گسترده، حجیم، متنوع، متکثر اما المان‌های کاری و واحدهای اجرایی در شهرک‌ها را مناسب و کوچک و مستقل از هم در نظر بگیریم.
وی با تاکید بر این که واحدهای ستادی و سازمانهای جهاد کشاورزی استان ها باید برای توسعه کشت‌های گلخانه‌ای و شهرک‌های کشاورزی بسیج شوند،از معاونت امور باغبانی،مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی و هیأت مدیره و مجری طرح گلخانه ای و روسای سازمانهای جهاد کشاورزی خواست با برنامه ریزی دقیق و پیگیری مستمر در جهت اجرای برنامه های پیش بینی شده و حتی فراتر از آن عمل نمایند.
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد:در اجرای تعهدات به وضعیت موجود شهرک ها و امکانات قابل تامین، توجه شود و بر اساس آنها برای اجرای زیرساخت ها اقدام گردد.
وی با تاکید بر پیگیری تخصیص آب برای شهرک های گلخانه ای به ویژه شهرک های شرق اصفهان گفت:اولویت تامین آب برای شهرک های گلخانه ای در حد تامین آب شرب باید مد نظر قرار گیرد.