محمد حسین تاجیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در تهران اظهار کرد: اعضای هیات مدیره شهرک گلخانه‌ای حصار گلی ورامین به همراه مدیر جهادکشاورزی شهرستان ورامین و مدیرکل سرمایه‌گذاری و فناوری شرکت شهرک‌های کشاورزی در دیدار با فرماندار ورامین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی با اشاره به ارائه گزارش رئیس هیات مدیره این شهرک در مورد ظرفیت‌های دهکده گل و گیاه، برنامه‌ها و درخواست‌ها و نیازها گفت: فرماندار ورامین با استقبال از تسریع در اجرای طرح، برای حل مشکلات و رفع موانع موجود و راه‌اندازی شهرک قول مساعد داد و از دستگاه‌های خدمات‌رسان ازجمله ادارات آب، گاز و برق خواست تا مشکلات و موانع را به صورت ویژه پیگیری کنند.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین اشتغال برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی، افزایش تولید محصولات گلخانه‌ای، افزایش راندمان آب آبیاری و مصرف بهینه آب به دلیل استقرار گلخانه‌های مدرن و نیز تولید ماهی در استخرهای دو منظوره را از اهداف احداث شهرک گلخانه‌ای حصارگلی عنوان کرد و گفت: فاز نخست این طرح در زمینی به مساحت ۱۹۰ هکتار، شامل ۷۴ واحد گلخانه ۱۴ هزار متر مربعی است.

وی از افتتاح اولین واحد این گلخانه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با راه‌اندازی مجتمع گلخانه‌ای حصارگلی، هزار و۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۴هزار و۵۰۰ فرصت شغلی غیرمستقیم در ورامین ایجاد می‌شود که تماما از افراد بومی و ایرانی استفاده خواهد شد و نقش مهمی در اشتغالزایی جنوب استان خواهد داشت.

تاجیک افزود: این شهرک به عنوان یک مجموعه گردشگری و نمونه و الگویی در گلخانه‌داری با بالاترین تکنولوژی در کشور مطرح خواهد شد.

تاجیک از برگزاری جلسه ای با حضور فرماندار و کلیه روسای  ادارات خدمات‌رسان جهت رفع مشکلات در شهرک گلخانه‌ای حصار گلی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: یکی از قطعات این گلخانه در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.