تهران- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اینکه توسعه و مدرن سازی گلخانه‌ها از پروژه های مهم اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود، افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۱۷هکتار گلخانه جدید احداث و گلخانه‌های قدیمی بازسازی شده که نسبت به برنامه ابلاغی تاکنون از رشد ۱۴۶ درصدی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اشرف منصوری عصر یکشنبه در شصت و یکمین جلسه ستاد توسعه گلخانه‌ها و قارچ استان تهران که با موضوع بررسی روند توسعه گلخانه در سطح شهرستان‌های استان تهران برگزار شد افزود: توسعه گلخانه‌ها از پروژه‌های اصلی و مورد تاکید در اقتصاد مقاومتی است و باید همه مدیران با حساسیت و پیگیری شبانه روزی این برنامه را دنبال کنند.
وی خطاب به مدیران جهاد کشاورزی در شهرستان‌های استان تهران گفت: توسعه گلخانه‌ها فعالیت شبانه‌روزی و پیگیری جدی شما را می‌طلبد و باید در ماه‌های پیش رو تا پیش از آغاز فصل سرما، تمام توان خود را برای رسیدن به هدف گذاری‌های کنید و در ۳ حوزه اصلی گلخانه‌ها ، مکانیزاسیون و اجرای سیستم‌های نوین آبیاری به کار بگیرید.
منصوری همچنین ضمن تشکر از فعالیت‌های بانک کشاورزی استان تهران خواست تا در بررسی وثایق و ارزیابی به موقع پرونده های متقاضیان دریافت تسهیلات اهتمام بیشتری داشته باشد .
وی در ادامه با تاکید بر برگزاری جلسات مشترک با دستگاه‌های مرتبط از جمله دامپزشکی و محیط زیست استان تهران گفت: مدیران جهاد کشاورزی در شهرستان‌های استان باید برای حل مسائل و مشکلات پیش رو جلسات مشترکی را با این ادارات ذیربط در شهرستان و نیز فرمانداران که رئیس ستاد توسعه گلخانه‌های هر شهرستان‌اند، برگزار کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مهندس طهماسبی، معاون وزیر در امور تولیدات گیاهی، به زودی مصوبه مجوز تاسیس گلخانه‌های کوچک مقیاس ابلاغ می‌شود.