مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: امسال در توسعه کشت‌های گلخانه‌ای ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای احداث ۱۵ هکتار گلخانه در این شهرستان اختصاص‌یافته است.

منصور برغمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار بابیان اینکه امسال در توسعه کشت‌های گلخانه‌ای ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای احداث ۱۵ هکتار گلخانه در این شهرستان اختصاص‌یافته است، اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۹ طرح با تسهیلات ۹ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان در سطح هفت هکتار و ۳۵۰۰ متر مربع به بانک کشاورزی معرفی‌شده‌اند که تاکنون چهار طرح با تسهیلات یک میلیارد و ۶۸۷ میلیون تومان در سطح دو هکتار به متقاضیان پرداخت‌شده است.

وی افزود: ۱۶۹ طرح بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی با ۴۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی‌شده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار ادامه داد: هم‌اکنون ۱۰۶ طرح با ۱۷ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان تسهیلات در بانک کشاورزی بررسی و تصویب شد که از این تعداد پنج میلیارد و ۴۰۱ میلیون تومان تسهیلات به ۳۱ طرح پرداخت‌شده است.

برغمدی بابیان اینکه امسال ۳ میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان اعتبار به اجرای ۱۰۲ کیلومتر پروژه انتقال آب با لوله و احداث کانال در این شهرستان اختصاص‌یافته است، بیان کرد: در حال حاضر ۴۷ کیلومتر پروژه انتقال آب با لوله در ۳۲ منبع آبی با یک میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان اعتبار اجرایی شده است.

وی یادآور شد: همچنین ۵۶ کیلومتر پروژه انتقال آب در ۲۸ منبع آبی بااعتباری حدود دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در دست اجراست.

کدخبر: ۱۳۹۶۰۹۲۶۰۰۱۸۸۶