خبرگزاری شبستان: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور گفت: در سال جاری ردیف بودجه‌ای از سوی دولت برای توسعه گلخانه‌ای و شهرک‌های کشاورزی تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، علی اشرف منصوری در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: شرکت شهرک‌های کشاورزی آمادگی لازم برای توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای در این استان را دارد.

وی ادامه داد: در سال جاری ردیف بودجه‌ای از سوی دولت برای توسعه گلخانه‌ای و  شهرک‌های کشاورزی تخصیص داده شده که در صدد توسعه این طرح‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌‌های کشاورزی کشور اضافه کرد: رویکرد ما در شرکت شهرک‌های کشاورزی فراهم کردن و آسان کردن بستر لازم برای فعالیت سرمایه‌گذاران و ایجاد درآمد زایی برای سرمایه‌گذاران است و تلاش بر این است که سرمایه گذاران را تشویق و ترغیب کنیم تا جذب سرمایه‌گذاری در این شهرک‌ها  بیشترشود.

وی عنوان کرد: با توجه به چالش و بحران آب در کل کشور باید برای کشت متراکم و تولید محصولات کشاورزی در فضای بسته و گلخانه حرکت کرد و سرعت و دقت بیشتر برای اجرای طرح‌های گلخانه‌ای امری ضروری است.

در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: قزوین استان کشاورزی است که ظرفیت زیادی برای توسعه گلخانه دارد که تلاش بر این است تا طرح توسعه گلخانه با سرعت بیشتری پیش رود.

فاطمه خمسه تأکید کرد: در راستای مصوبات سفر هیئت دولت به استان قزوین، طرح ایجاد گلخانه کشاورزی نودهک تاکستان در استان در حال اجراست که از محل سفر هیئت دولت اعتبارات خاصی برای این طرح در نظر گرفته شده است.

وی بر لزوم اهمیت تولید محصولات کشاورزی در فضای بسته و استفاده بهینه از منابع آبی در بخش کشاورزی تاکید کرد.

شناسه خبر :۶۸۱۹۴۷