مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرک‌های گلخانه‌ای چهارمحال و بختیاری با کمبود امکانات از جمله آب، برق و گاز مواجه هستند که برطرف کردن این مشکلات نیازمند مساعدت ویژه استاندار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، روح‌الله معتمدی ظهر امروز در جلسه دیدار معاون و عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی با معاون اظهار داشت: ۲۷ پلاک از شهرک کشاورزی بلداجی با ۱۸٫۸ هکتار به متقاضیان واگذار شده است اما بانک به دلیل نبود گاز در این شهرک به افراد تسهیلات اعطا نکرده است، انتظار است که شرکت گاز به این شهرک گازرسانی کند تا این افراد بتوانند تسهیلات مورد نیاز را از بانک دریافت کنند.

وی با اشاره به قابل توجه بودن بحث اشتغال در شهرک‌های کشاورزی، افزود: در هر هکتار گلخانه می‌توان حداقل ۲۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرد که این مسئله نیز اثر بسیار خوبی بر اقتصاد و روند توسعه استان دارد.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری خواستار اختصاص اعتبارات این شرکت از سوی جهادکشاورزی شد و بیان کرد: ۳ سال است این شرکت در استان شکل گرفته اگرچه اعتبارات آن از سوی جهاد کشاورزی حذف نشده ولی میزان آن کم شده است.

معتمدی خاطرنشان کرد: ۲۸ شهرک کشاورزی در استان داریم لازم است دستورات ویژه‌ای به ادارات خدمات‌رسان برای همکاری با این شرکت و شهرک‌ها صادر شود.

وی با بیان اینکه شهرک‌های کشاورزی نیاز به سرمایه‌گذاری زیادی دارند، تصریح کرد: در همین راستا باید مساعدت ویژه با سرمایه‌گذاران را انجام دهیم.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی با بیان اینکه شهرک کشاورزی جونقان از سالیان گذشته کار خود را شروع کرده است، یادآور شد: متاسفانه در آن سال‌ها زمین‌های این شهرک به افرادی واگذار شده که شایستگی لازم را نداشته‌اند و تاکنون ۱۶ حکم خلع ید برای آنها صادر شده است، لازم است این موضوع نیز در شورای حفظ حقوق بیت‌المال بررسی شود.