حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در بازدید کیم سئونگ هو سفیر کره جنوبی از واحد پرورش گل و گیاه ارگانیک رویش طبرستان با بیان این مطلب که این شرکت با ۳۰ سال سابقه تولید محصولات باغی، گلخانه ای و گیاهان دارویی از تکنولوژی های روز دنیا در تولید محصولات گلخانه ای بهره می گیرد گفت: این واحد تولیدی شرکت نمونه ملی ایران در تولید گیاهان دارویی و محصولات گلخانه ای و باغبانی است که نقش مهمی در سهم بری از صادرات غیر نفتی کشور ایفا می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اشتغال زایی این واحد تولیدی را ۱۲۰ پرسنل و ۸۰ متخصص اعلام نمود و گفت: در حال حاضر مرکز لجستیک و پایانه صادرات محصولات کشاورزی در دست احداث قرار دارد .
ایشان به مذاکرات صورت گرفته شرکت کره ای با صاحبان این واحد تولیدی در زمینه همکاریهای مشترک در احداث نیروگاه تولید برق و گلخانه در جوار هم برای بهره‌مندی از میزان هدررفت انرژی نیروگاه برای تولید گیاهان گلخانه‌ای اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد این مذاکرات مورد حمایت سفارت کره جنوبی در تهران قرار گیرد.
وی گفت: موقیعت جغرافیایی و آب و هوای مازندران امکان پرورش و تکثیر همه نوع گیاهان دارویی را فراهم می کند. این گیاهان دارویی برای درمان اغلب بیماریها مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت صادرات نیز دارد.
حسن خیریانپور استفاده از آب باران و ذخیره سازی و فیلتر کردن آن را به منظور صرفه جویی در ذخایر طبیعی استان یکی از ویژگی‌های این واحد تولیدی عنوان نمود .
ایشان در پایان علاقمندی واحد پرورش گل و گیاه ارگانیک رویش طبرستان را برای همکاری با شرکتهای علاقمند کره جنوبی برای صادرات محصولات مرکبات، کیوی و گیاهان دارویی و گلخانه‌ای اعلام نمود.