به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور فرماندار قرچک، صبح یکشنبه در جلسه توسعه کشت‌های گلخانه‌ای شهرستان قرچک که در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری بحث توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در بخش کشاورزی است.

وی افزود: در شهرستان قرچک تلاش داریم مشکلات کشاورزان را به حداقل برسانیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با تاکید بر این که مسئولین و اعضای کشت گلخانه‌ای شهرستان قرچک در جهت رفع مشکلات کشاورزان تلاش کنند، اظهار داشت: مسئولین شهرستان قرچک در حوزه کشت گلخانه ای باید آسیب‌ها را رفع کنند و سیاست، تدبیر و برنامه همه براین باشد که مشکلات کشاورزان مرتفع گردد و نیازی به جلسات نباشد.

مرسلپور تاکید کرد: فرمانداری، جهاد کشاورزی، کارگروه کارشناسان کشاورزی نظام مهندسی و شهرداری موانع پیش روی کشاورزان را تسریع و تسهیل کنند که اگر این دو مهم انجام شود، مشکلات به خوبی رفع می شود.

فرماندار قرچک از کشاورزان که به عنوان تولید کنندگان روستا و بخش کشاورزی در بحث تولید و اشتغال فعالیت دارند، درخواست کرد، هر زمانی به مشکل و موردی از سوی مسئولین ذی ربط برخورد کردند به فرمانداری برای رفع آن مراجعه کنند.

گفتنی است، جلسه توسعه کشت‌های گلخانه‌ای شهرستان قرچک به ریاست مسعود مرسلپور فرماندار و با حضور مصطفی زینت بخش معاون برنامه ریزی فرمانداری، علی اشرف کریمیان رئیس اداره جهاد کشاورزی و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

شناسهٔ خبر: ۴۱۰۷۵۶۵