شهرکرد-رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: واحدهای گلخانه‌ای در چهارمحال و بختیاری توسعه می‌یابد.

ذبیح الله غریب در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه واحدهای گلخانه‌ای  در چهارمحال و بختیاری توسعه می‌یابد، اظهار داشت:  چهارمحال و بختیاری با شرایط آب و هوایی مناسب و شرایط توپوگرافی خاص مستعد توسعه واحدهای گلخانه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه توسعه واحدهای گلخانه‌ای از ظرفیت‌های قابل سرمایه گذاری بخش کشارورزی این استان به شمار می‌رود، تاکید کرد:  هم اکنون در استان چهارمحال و بختیاری واحد‌های گلخانه‌های تولید صیفی‌جات، توت فرنگی و گل فعال هستند.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه واحدهای گلخانه ای در این استان از مهمترین اهداف جهاد کشاورزی است، تاکید کرد: در راستای توسعه واحدهای گلخانه ای دولت حمایت های لازم را انجام می‌دهد.

تولید ۲۰۰۰ تن انواع محصولات گلخانه‌ای در چهارمحال و بختیاری

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تولید بیش از دو هزار تن انواع محصولات گلخانه‌ای در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: این محصولات شامل صیفی‌جات، توت فرنگی، خیار و…است.

وی اظهار داشت: کاهش منابع آب و افزایش راندمان تولید در گلخانه‌ها ضرورت توسعه بیشتر واحدهای گلخانه‌های در این استان فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی مهمترین بخش در تحقق اقتصادی مقاومتی است، تاکید کرد: بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری نسبت به گذشته توسعه یافته است.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هم‌اکنون این استان در تولید بادام و ماهی رتبه اول کشور را کسب کرده است.

شناسهٔ خبر: ۴۰۹۸۸۷۶