محمد خدادادی مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان، دیروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه شرکت شهرک‌های کشاورزی استان در ۶ ماه امسال واگذاری نداشته است، اظهار کرد: به تازگی فراخوانی برای واگذاری واحد‌های شرکت شهرک‌های کشاورزی داده شده است.

وی با اشاره به فراخوان واگذاری ۱۵ واحد در شهرک گلخانه‌ای در موسی آباد شهرستان اسدآباد، ادامه داد: این واحد‌ها ابتدا به صورت اجازه به شرط تملیک به متقاضیان شرکت کرده در فراخوان واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان با اشاره به شرایط واگذاری واحد‌های گلخانه‌ای شهرک‌های کشاورزی ادامه داد: قیمت هر واحد از سوی کارشناس رسمی دادگستری مشخص شده و سپس یک سوم قیمت به صورت نقدی از متقاضی دریافت می‌شود و دوسوم قیمت به صورت اقساط سه ساله از متقاضی دریافت و بعد از پرداخت اقساط سند به نام دریافت‌کنندگان واحد‌ها صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال شهرک گلخانه‌ای عمان در شهرستان رزن تخصیص دارد و طرح تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک تهیه شده است، بیان کرد: کار عمرانی در شهرک گلخانه‌ای عمان از سال جدید آغاز خواهد شد.

خدادادی افزود: تخصیص اعتبار برای شهرک گلخانه‌ای رزن انجام شده اما باید دید چه زمانی اعتبار تخصیص یافته تامین می‌شود تا قرارداد و پیمان‌ها برای تکمیل زیرساخت‌ها بسته شود.

وی با اشاره به اینکه مجتمع گلخانه‌ای کرتیل آباد شهرستان ملایر نیاز گازرسانی دارد، افزود: اقدامات لازم برای گاز کشی به این مجتمع انجام شده اما هنوز اجرا نشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان افزود: تفاهمنامه بین شرکت شهرک‌های گلخانه‌ای و استانداری برای تسهیل در کار زیر ساخت مجتمع‌های گلخانه‌ای بسته شده تا در هر شهرستان دو مجتمع و شهرک گلخانه‌ای ساخته شود.

کدخبر: ۱۳۹۶۰۸۰۸۰۰۱۵۹۹