اراک- ایرنا- پنجمین نمایشگاه سراسری گل و گیاه، فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای و نمایشگاه سوغات، هدایا و جشنواره آش اقوام ایرانی از سوم تا هفتم خرداد سال ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی، این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع با حضور بیش از ۷۰ تولیدکننده، عرضه کننده و متخصص گل و گیاه از سراسر کشوربرگزار می شود.
در این نمایشگاه انواع گل و گیاه آپارتمانی، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی، گل آرایی، درختچه های تزئینی، انواع خاک، کود، سم و بذرو تجهیزات گلخانه ای در قالب ۲۱۰ غرفه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: پنجمین نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای نمایش آخرین دستاوردها این حوزه و فراهم کردن زمینه لازم برای مبادلات تجاری و توسعه بازار با حضور تولیدکنندگان استانی و کشوری در اراک برگزار می شود.
مهدی جهانمیرزایی افزود: همچنین همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه سوغات، هدایا و جشنواره آش اقوام ایرانی همزمان با عید بزرگ شعبان با حضور ۱۶۰ شرکت کننده از سراسر کشور در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع در سالن پرشیا و پردیس نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار می شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به مدت پنج روز پذیرای علاقمندان و بازدید کنندگان هستند.