بزرگترین شرکت توزیع کننده گل دنیا در کشور هلند برای ایجاد همکاری با مرکز فناوری های نوین شهری شهرداری اصفهان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نمایندگان شرکت رویال فلورا بزرگترین توزیع کننده گل دنیا در دیدار با مشاور شهردار و رییس مرکز فناوریهای نوین شهری شهرداری اصفهان در رابطه با سرمایه گذاری مشترک در رمینه گلخانه و صادرات گل ، مشاوره در زمینه برداشت برای صادرات همچنین مشاوره در راه اندازی سامانه حراج گل در اصفهان مشابه رویال فلورای هلند و ایجاد مرکز پخش مشترک خاورمیانه دراصفهان اعلام آمادگی کردند.

محمدرضا نیلفروشان رییس مرکز فناوریهای نوین شهری شهرداری اصفهان در این دیدار به بیان ویژگی های اصفهان از لحاظ جغرافیایی در زمینه پرورش و تولید گل پرداخت و گفت: در کلانشهر اصفهان لازم است صنایع پاکی همچون مراکز تولید گل و گیاه جایگزین کارخانجات آلاینده شود.

دراین دیدار نمایندگان هلندی کیفیت گل تولیدی در اصفهان را مطلوب ارزیابی کردند و خواستار ایجاد اصلاحات لازم در زمینه فرایند صادرات گل های تولیدی اصفهان به خارج از کشور شدند.

کشورهای امارات و روسیه هم اکنون مشتریان گل های تولیدی کشور هلند هستند که در صورت اصلاح فرایندها ایران و بویژه شهر اصفهان می تواند با هزینه کمتری خریدار گل های تولیدی این کشور شود.

شرکت رویال فلورا بزرگترین توزیع کننده گل دارای سه هزارو ۲۰۰ پرسنل ،با مسوولیت توزیع ۲۰ هزار گونه گل به ۱۴۰ کشور بوده و روزانه ۵۰میلیون شاخه گل در سراسر دنیا توزیع می کند.