معاون مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی همدان از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی ماشین‌آلات، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و کشت‌های گلخانه‌ای و شانزدهمین نمایشگاه صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، داریوش سرحدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی ماشین‌آلات، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و کشت‌های گلخانه‌ای خبر داد و اظهار کرد: شانزدهمین نمایشگاه صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات استان نیز همزمان با نمایشگاه کشاورزی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه  این نمایشگاه هر ساله با هدف ارائه دستاوردهای بخش کشاورزی به تولیدکنندگان در استان برگزار می‌شود افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایطی که کشور و استان درگیر آن است نمایشگاه با تاخیر و در روزهای ۲۷ تا ۳۰ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد.

معاون مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی همدان خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ شرکت در این نمایشگاه حضور دارند به طوری که علاوه بر نمایندگان شرکت‌های خارجی، تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی از استان‌های  مرکزی، تهران، اصفهان، زنجان، خراسان رضوی، قزوین و آذربایجان غربی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۳۰ غرفه به مکانیزاسیون و ادوات کشاورزی، پنج غرفه به دام و طیور، چهار غرفه برای نهاده‌های بخش کشاورزی و سه غرفه نیز برای سیستم‌های نوین آبیاری پیش‌بینی شده است اضافه کرد:  این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.