به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در آئین تودیع و معارفه رئیس شرکت گاز سمیرم گفت: برای گاز رسانی به واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان شش میلیارد تومان اختصاص یافته که بر اساس اولویت، گاز رسانی به این واحد‌ها تا بهار سال آینده اجرا می‌شود.

سید مصطفی علوی به مطالبات شرکت گاز در سمیرم اشاره کرد و گفت: مشترکان گاز در شهرستان چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی دارند که تلاش می‌شود بدون قطع کردن اشتراک تا ابتدای مهر مطالبات شرکت گاز وصول شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۷ روستا در شهرستان سمیرم از نعمت گاز برخوردار افزود: چهار روستای خفر، خینه، دیلی و دشتبال روستاه‌هایی هستند که به دلیل رانشی بودن و کم بودن عرض جاده فعلی این روستاه‌ها هنوز گاز رسانی نشده اند و امکان گاز رسانی از حاشیه جاده این روستاه‌ها وجود ندارد.

فرماندار سمیرم نیز بر اجرای هر چه سریعتر و گاز دار کردن روستاه‌های خفر خینه دیلی و دشتبال در بخش پادنا تاکید کرد و گفت: طرح جاده مسیر انتقال خط گاز جایگزین این روستاه‌ها تهیه شده است.
محمد رضا عسگریان گفت: روستای آب ملخ در بخش پادنا از روستاه‌هایی است که احیا شده و ۲۸ خانوار در این روستای در حال احیا ساکن شده اند که نیاز به گاز دارد.

دراین آئین حجت الله آقا نبی به عنوان سرپرست شرکت گاز سمیرم معرفی و از خدمات سید علی اکبر طباطبایی رئیس قبلی شرکت گاز قدردانی شد
شهرستان سمیرم با ۲۳ هزار مشترگ گاز خانگی صنعتی و تولیدی در فاصله ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

کد خبر: ۲۷۷۵۷۲۷